wsparcie kosmetologa

FAQ

Ostatnia aktualizacja 02.06.2019r.

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę się zarejestrować, aby dokonywać zakupów w sklepie?

Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Bez rejestracji nie masz jednak możliwości sprawdzania historii swoich zamówień, przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. Nie będziesz mógł także korzystać z rabatów i przywilejów dla stałych Klientów.

Jak się zarejestrować?

Możesz się zarejestrować klikając w link w nagłówku „Zaloguj/Zarejestruj” albo podczas składania zamówienia. Należy wypełnić wszystkie wymagane pola, które są nam potrzebne do zrealizowania Twojego zamówienia.

Zapomniałem hasła. Co dalej?

Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w link „Zapomniałeś swoje hasło?” i podaj swój adres e-mail lub nazwę użytkownika, które użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłany link umożliwiający zmianę hasła na nowe.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Jasne! Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane adresowe. Potwierdzenie zamówienia wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail.

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Zawsze wysyłamy towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z nami.

Jak mogę mieć pewność, że zamówienie zostało poprawnie złożone?

Jeżeli zamówienie zostało prawidłowo złożone, otrzymasz potwierdzenie na swój adres e-mail. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z nami.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o zrealizowaniu zamówienia. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Odstąpić od umowy możesz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Masz jeszcze dodatkowe 14 dni na odesłanie zwracanych produktów. Łącznie to do 28 dni.

Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z nami.

Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany (zwracasz niewłaściwy i zamawiasz właściwy). Wystarczy odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, zwrócić towar w ciągu kolejnych 14 dni oraz zamówić nowy towar zgodnie z zapotrzebowaniem.

Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swój adres e-mail?

Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach. Staramy się nie wysyłać wiadomości zbyt często. W każdej chwili możesz również zrezygnować z subskrypcji, wystarczy nam to zgłosić.

Ile wynosi termin dostawy mojego zamówienia?

Termin wysyłki wynosi od 1 do 4 dni roboczych w zależności od dostępności produktów na magazynie (zazwyczaj wysyłamy w tym samym dniu lub następnym). Paczki są dostarczane z reguły następnego dnia roboczego od wysłania (w zależności od wybranego typu dostawy). Staramy się wysyłać przesyłki najszybciej jak to możliwe. Produkty dostępne na zamówienie są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

Ile kosztuje wysyłka mojego zamówienia?

Wszystkie zakupy wysyłamy kurierem, Pocztą Polską, Paczką w Ruchu do paczkomatów Inpostu oraz punktów odbioru Poczty Polskiej (Żabka, Orlen, placówki pocztowe) za DARMO przy płatności z góry za zamówienie. W innym przypadku płatności wynoszą zgodnie z kosztami dostawy.

Skąd pochodzą nasze produkty?

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji.